niedziela, 22 lutego 2015

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Ellie, która ma niesamowity talent i po prostu musicie przeczytać jej bloga. Proszę, oto link. Za to mój drugi blog też został nominowany więc podrzucam link. Moje pytania i nominacje na obu się nie różnią.

Zasady:
Należy odpowiedzieć na 11 pytań, zadać 11 własnych i nominować 11 blogów.

Moje odpowiedzi:
1. Dlaczego akurat taka a nie inna historia.
W przypadku tego opowiadania akurat z sentymentu. Kiedyś pisanie akurat tego szło mi najsprawniej, więc było pierwszym, które opublikowałam. To jest już druga odsłona bloga, chyba lepsza, choć nie mam pomysłów. Jest zupełnie nieoryginalne. Martwe z nudów, powiedziałabym.
2. Którego ze swoich bohaterów lubisz najbardziej i dlaczego.
Ze wszystkich ogółem Klarę z drugiego opowiadania (które znajdziecie tutaj). Podoba mi się w niej to dojrzewanie i ewolucja (co nastąpi potem, jeszcze tego nie napisałam). Ona jest zmodyfikowaną postacią, którą wymyśliłam w najwsześniejszym dzieciństwie, towarzyszyła mi całe życie i dostawała te idealne według mnie cechy. Oczywiście dostawała też inne, zalety, wady, po to, aby zwiększyć prawdopodobieństwo wystąpienia takiej postaci. Finalnie nie przypomina nic co byłoby choć zbliżone do ideału, ale i tak, gdybym miała wybrać swój charakter, poprosiłabym o ten, który ma ona.
Cóż za rozprawka. A jeszcze nie skończyłam.
Z tego opowiadania najbardziej lubię Ewelinę, ponieważ ma bardzo dobre serce i uczy się od nowa otwierać na ludzi. Powoli odkrywa grzechy losu i jest gotowa się z nimi pogodzić, choć nie zaakceptować.
3.Inspirujesz się czasem twórczością jakiegoś pisarza/pisarki?
Oczywiście. Choć to jest raczej mieszanka wszystkiego po trochu. Jakub Ćwiek i Alexandra Potter jeśli chodzi o humor, Mark Twain to postaci dzieci. Carlos Ruiz Zafón nastrój. Wychodzi to co wychodzi.
4. Jakbyś miała opisać swój dzisiejszy dzień jedną piosenką, jaka by to była?
Mój dzisiejszy dzień jest wyjątkowo bez wyrazu. Myślę, że najbardziej pasuje "Full Circle" Aerosmith.
5.Lubisz planować swoją przyszłość czy wolisz, aby wszystko działo się spontanicznie?
Zdecydowanie planować. Nienawidzę spontaniczności.
6.Przeznaczenie czy życiowe wybory?
Serie zbiegów okoliczności, czyli coś pomiędzy ze wskazaniem na życiowe wybory.
7.Teatr czy telewizja?
Kocham teatr. Uwielbiam Fredrę, Słowackiego, ale nie pogardzę też czymś nowoczesnym.Telewizji z reguły nie oglądam, chyba że jakiś dokument od czasu do czasu.
8.Gdybyś mogła spędzić jeden dzień na księżycu jakby on wyglądał?
Starałabym się obejrzeć wszystko, zapamiętać każdy szczegół, wykorzystać w pełni każdą chwilę.
9.W jaki sposób pokój odzwierciedla twój charakter?
Jest tu straszny bałagan, kalendarz nie przerzucany od czerwca 2014 roku, książki w minimum trzech miejscach. Poza tym nie ma tu nic specjalnego.
10.Myślisz, że byłabyś dobrym szpiegiem?
Jeśli byłoby to szpiegostwo, w którym miałabym jedynie analizować jakieś dane, bez kontaktu z innymi ludźmi, to tak, zapewne byłabym.
11.Ile zostało w Tobie dziecka? Wymień trzy ulubione filmy animowane.
Piękna i Bestia.
Zaplątani.
Pocahontas.

Moje pytania:
1.Gdybyś mógł przenieść się w czasie, jaki okres byś wybrał?
2.Gdybyś mógł zamienić się na jeden dzień życiami z bohaterem literackim lub filmowym kogo byś wybrał?
3.Czy według ciebie jest jakaś ekranizacja lepsza od książki?
4.W jakim momencie twojego życia wpadłeś na pomysł swojej historii?
5.Znasz już zakończenie swojego opowiadania?
6.O której godzinie zazwyczaj piszesz?
7.Jaka jest twoja ulubiona baśń z dzieciństwa?
8.Jaka jest twoja ulubiona kołysanka?
9.Wolisz spacerować nocą czy za dnia?
10.Czy któryś z twoich bohaterów jest wzorowany na prawdziwej osobie z twoje otoczenia?
11.Co jest naobrzydliwszą rzeczą na świecie?

Blogów będzie 3, nie 11, ale za to bardzo dobrych. Po prostu długo z tym zwlekałam i większość czytanych przeze mnie blogów już została nominowana.
Tak więc:
Amnesia z bloga "Are you Alice?"
ChoiJoligae z bloga "The Way"
oraz
Like a dark paradise z bloga "Dark Paradise"


1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo, że odpowiedziałaś na pytania. :) Czuję się usatysfakcjonowana. ;)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt:
murlawa.procent@gmail.com

Jeśli chcesz zaobserwować bloga, zjedź na sam dół